اجرای طرح اطعام کریمانه در دهه کرامت 

اجرای طرح اطعام کریمانه در دهه کرامت 

تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۳۹۹
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: به مناسبت دهه کرامت با همکاری بچه های گروه جهادی کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب به مدت ۳ روز طرح اطعام کریمانه را در دستور کار قرار داده ایم.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به مناسبت دهه کرامت با همکاری بچه های گروه جهادی کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب به مدت ۳ روز طرح اطعام کریمانه را در دستور کار قرار داده ایم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: به همین منظور روزانه ۳۰ پرس غذای گرم پخت کرده و در بین نیازمندان توزیع می کنیم علاوه بر این روزانه یک راس گوسفند نذری قربانی کرده و گوشت های نذری نیز در بین خانوارهای توزیع می شود.

وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در راستای تداوم طرح ملی راهکار، برگزاری جشن مجازی دهه کرامت است و در همین راستا در حال برنامه ریزی برای اجرای هر چه بهتر این برنامه هستیم.

حجت الاسلام خاوری اظهار کرد: از ویژه برنامه های این جشن، اجرای مولودی و تئاتر است و همچنین کارشناس دینی در خصوص فضائل و کرامات امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه (س) چند دقیقه ای سخنرانی می کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب عنوان کرد: جشن مجازی دهه کرامت با هنرمندی تعدادی از اعضای کانون برگزار می شود و اعضای کانون های مساجد و کلیه علاقمندان می توانند از طریق پیج اینستاگرام به صورت زنده این برنامه را تماشا کنند.

وی در خاتمه ابراز کرد: هر ساله در دهه کرامت به همت بچه های مسجدی گروه شهید باکری علاوه بر برگزاری جشن در مسجد، با راه اندازی کاروان شادی به روستاهای مختلف رفته و برای مردم جشن برگزار می کردیم اما از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری جشن های دهه کرامت وجود ندارد بنابراین تصمیم گرفتیم با اجرای مجازی، جشن را به خانه های مردم ببریم.

پایان پیام/ 586